12/18/2012

Pytania/Tumblr

Skoro zawiesiłam blog i nic nie dodaje to mam przynajmniej dla was taką... "rozrywkę". Nie mam pojęcia jak to nazwać, ale wiele osób się w to bawi :D Mianowicie, możecie zadawać pytania postaciom (!), a ja w ich imieniu odpowiem.
Przykład?
- Pytanie dla Harry'ego (Waiting For You): Czy miewałeś jeszcze jakieś zwidy lub wydawało ci się, że z kimś rozmawiasz jeszcze przed terapią w szpitalu?
- Harry: blah, blah, blah... (jakoś tam odpowiadam)
Pytania przyjmuję tutaj: RUTH|LARREH  i bardzo proszę o zaznaczanie o jaki fanfik wam chodzi. Z góry dziękuję xx.

Po za tym dodałam opowiadania na tumblr żeby więcej osób się o nich dowiedziało, bo to jednak jest dla mnie dużą motywacją :)

TUMBLR

Jeśli jest problem z otworzeniem jakiegoś linku czy cokolwiek innego, to przepraszam i powiadomcie mnie. Jeszcze jestem świeża jeśli chodzi o wygląd tumblr'a i prawdopodobnie zawsze będę tam świeża. W każdym razie, ENJOY !

PS. Jeśli ktoś ma ochotę na obserwowanie tumblr'a, z którego korzystam mniej-więcej na co dzień to zapraszam: [KLIK]



1 komentarz:

  1. Brakuje mi ciebie! :'( wracaj szybko proszę!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń