1/19/2013

Clean Horizon 2 !

WOOP WOOP!

Zauważyłam, że nie dodałam żadnej notki o nowym fiku O_o. A więc robię to teraz :)
Po prawej stronie jest już od jakiegoś czasu zaaktualizowane opowiadanie "Clean Horizon". Mam pewność, że 6 osób czyta, ponieważ są w "Czytelnikach"/Obserwowanych. Cieszę się ogromnie i zapraszam na drugą część, której pierwszy rozdział pojawił się już na tym samym blogu (13.).

I oczywiście moja prośba do was:
Jeśli naprawdę wam się podoba i znacie osoby, które byłyby zainteresowane przeczytaniem jakiegokolwiek fika mojego autorstwa - błagam polećcie :D To bardzo mnie motywuje! + wiem, że większość blogów porzuca opowiadania, dodaje rozdziały po baaaaaaardzo długim czasie, a ja staram się to robić jak najczęściej i jak najszybciej. Może zachowuje się jak samolub, ale błagam polecajcie mojego bloga ^_^ Wiecie jak was kocham... ;D

To by było na tyle :)

(tak się jaram tym zdjęciem! spójrzcie na mały palec Louis'ego, który zahacza o palce Harry'ego! zgon)


Aye, Aye załogo ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz