1/29/2013

Kilka pytań, kilka powiadomień.

1. Proszę o sprawdzanie zakładki "Twórczość". Jeśli obok jakiegoś shota lub fika znajdzie się napis: | ZAKTUALIZOWANO | to znaczy, że jest tam nowy rozdział, dodatek, bądź kontynuacja.

2. Chcę dodać wkrótce pierwszy rozdział opowiadania, które planuję od dawna. Taaaak, zdecydowałam, że jednak nie będę czekała aż skończę jednego fika, nim zacznę drugi, bo mi przejdzie ochota na jakikolwiek. Po prostu mam zamiar pisać na raz Godzinę 00:00, Z tęsknoty za Harry'm i Deeply Story, którego nazwę prawdopodobnie zmienię, ponieważ całkowicie zepsułam pierwsze rozdziały, które trzymałam schowane przed wszystkimi (hymhym) w wordzie i zaczynam od początku (tak więcej zmienia się trochę fabuła). Prawdopodobnie będzie to "Angel with a Shotgun", choć wydaje mi się to trochę dziwnie, bo to byłby trzeci fik, w którego tytule jest słowo "anioł", prawda? Napiszcie co myślicie. Może jakieś propozycje?

3. Planuję dodatki do one shota "The Lovely Bones", które byłyby Remake'ami fragmentów książki (które, o Boże, tak strasznie mi się podobają, że chcę napisać wersję Larry'ego). Byliby chętni do przeczytania? :)


3 komentarze:

  1. Z tymi dodatkami bardzo fajny pomysł, z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również mam putanie czy to przed tą tragedią czy w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trakcie. Np. Jak czuł się Liam, jak się zmieniał, jak traktowali go inni itp. Jest scena u dyrektora. Inny przykład: szczegóły o niebie Harry'ego. Jak dokładnie tam było, kiedy i za kim tęsknił najbardziej. Niebo Zayna... ;)

      Usuń