8/25/2012

Coś na temat "Waiting for you".


Zawieszam opowiadanie :( Przepraszam. Wiem, że was zawiodłam, ale zawiodłam również siebie. Mam pustkę w głowie i nie potrafię napisać żadnego sensownego rozdziału. Pisanie nie sprawia mi już przyjemności, ale bez obaw. Jak znam siebie to mi przejdzie i za jakiś czas „powrócę”. Mój umysł musi odpocząć i zaczerpnąć nowych pomysłów. W tej chwili jestem przywalona kilkoma sprawami i chodzę cały dzień zahipnotyzowana. Liczę na to, że szkoła uderzy mnie na tyle mocno, by móc cieszyć się językiem polskim i moimi opowiadaniami xD 

4 komentarze:

  1. Nie zawiodłaś! my czekamy!
    ale kiedy mniej wiecej możemy spodziewać się "odwieszenia"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo ;D Szczerze mówiąc już tęsknie za pisaniem, więc... możecie się niedługo czegoś spodziewać :*

      Usuń
  2. jak tam? tęsknisz? wróóóóć! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknie i gdyby nie lekcje, już dawno bym wróciła :(

      Usuń