8/15/2012

Dobry... wieczór ;p

Chciałabym Wam z całego serca podziękować za komentowanie moich opowiadań i poświęcenie tych paru minut, godzin, dni… (zależy) na przeczytanie moich wypocin. Wiem, że nie jest Was bardzo dużo, ale dla mnie i tak 7 komentarzy pod jednym rozdziałem to COŚ. Mam nadzieję, że to co piszecie jest szczere ;)) Może w przyszłości któreś z opowiadań będzie cieszyło się większą popularnością, ale na razie jest jak jest i w ogóle nie narzekam. Kiedy widzę powiadomienie o komentarzu, uśmiech nie może zejść mi z ust! Dziękuje! Jesteście niesamowici! Powtarzam się, ale chcę to podkreślić!  



Teraz coś z innej beczki:

Zaniedbałam One Shot „The Naughty Prince and the Pauper “ z powodu kontynuacji LD – “Waiting for You”. Strasznie was za to przepraszam, ale nie daje rady ;/ Na komputer wchodzę dopiero wieczorem… Najwcześniej o 16:45 i po drodze zahaczam o TT, więc sami rozumiecie ;]

x.♥

PS. Bardzo was proszę o odwiedzanie tego bloga [organizacyjnego], bo wiem, że tego nie robicie, a potem są problemy... np. Nie wszyscy wiedzieli o drugiej części LD. ;/ 

PS2. Znalazłam to w Londynie na Google Maps x] : 


1 komentarz:

  1. [WIADOMOŚĆ REKLAMOWA] Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnym konkursie dla autorów opowiadań. Więcej informacji --> http://czytaj-1d.blogspot.com/2012/08/mini-konkurs-3.html

    OdpowiedzUsuń