10/05/2012

Ahoj, ahoj, ahoj!

Nie wiem jak wielu z was (poza obserwatorami) odwiedza tego bloga, dlatego proszę o głosowanie w ankiecie obok!

Dla tych, którzy nie wiedzą: Już niedługo rozpocznę pisanie Angel's touch! 

Dla wielbicieli Waiting for You: Już niedługo koniec opowiadania :( Dodałam rozdział wczoraj, czyli w czwartek - co znaczy, że miałam więcej czasu i możliwe, że dziś (to jest - PIĄTEK) dodam kolejny, ale dopiero pod wieczór (lub nie wykluczone, że w nocy). Mam już napisaną część z Larry'm, ale Ziall'a sobie zostawiam, żeby niczego nie spieprzyć (ponieważ nie mam teraz weny i na nią czekam) :P Zależy mi, by zakończyć to opowiadanie DOBRZE. <-- Bez obaw rozdział XIII. to jeszcze nie będzie koniec, ale prawdopodobnie za tydzień pojawi się epilog. Kto wie może jeszcze trafi się jakiś dodatek, choć wątpię, bo podwijam rękawy i zaczynam robić coś z ANGEL'S TOUCH.

To takie krótkie informacje, żeby na blogu nie widniał ten beznadziejny post o moim powrocie (i żeby nie mylił). Dziękuje za uwagę :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz