10/20/2012

Małe zamieszanie. || Monsters

Zastanawiacie się pewnie co z Angels' Touch. Bez obaw, opowiadanie się pojawi. Problem w tym, że nie wiem kiedy. Zostałam poproszona o pomoc w opowiadaniu mojej znajomej (dziewczyna poznana przez internet). Może trochę o jej opowiadaniu co?
NIE JEST O LARRYM. Ani w ogóle o 1D czy jakichkolwiek gwiazdach/celebrytach :) To historia o dziewczynie, którą spotyka wielkie nieszczęście, a co za tym idzie... kolejne i kolejne.
Co do dziewczyny (Łucji):
Cały pomysł jest jej (szczerze mówiąc pewne momenty kojarzą mi się z "13 powodów dlaczego", ale ona chce tego uniknąć), a więc co ja tam robię? A no doradzam, poprawiam, dopisuje, rzucam pomysły. Kiedy ona nie potrafi ująć czegoś w słowa, to ja to robię. Rozumiecie :D
Co jakiś czas dostaje od niej fragmenty lub całe rozdziały i niestety większość wysyła w czwartki, co zajmuje mi piątek. ;// Dlatego Angel's Touch się spóźnia... Wybaczcie :(
A oto jej blog:
Monsters.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz